˙·٠•●♥جملک  عاشقانه و طنز♥●•٠·˙

˙·٠•●♥جملک عاشقانه و طنز♥●•٠·˙

جملات عاشقانه زیبا همراه تصاویر بسیار زیبا
˙·٠•●♥جملک  عاشقانه و طنز♥●•٠·˙

˙·٠•●♥جملک عاشقانه و طنز♥●•٠·˙

جملات عاشقانه زیبا همراه تصاویر بسیار زیبا

بسیار میخواهم تو را …


نمیدانم تو را به اندازه ی نفسم دوست دارم یا نفسم را به اندازه ی تو ؟

نمیدانم چون تو را دوست دارم نفس میکشم یا نفس میکشم که تو را دوست بدارم ؟

نمیدانم زندگیم تکرار دوست داشتن توست یا تکرار دوست داشتن تو زندگیَم ؟

تنها میدانم ، بسیار میخواهم تو را …

باران




پارسال با او در زیر باران راه می رفتم

امسال راه رفتن او را با دیگری در زیر باران اشک هایم دیدم

شاید باران پارسال اشک های فرد دیگری بود

باور کن




باور کن فرق بزرگیست میان کسی که

تنها مانده با کسی که تنهایی را انتخاب کرده…

بــوســـه




گاهی دلم می خواهد از خیالــــم تو را بیرون بکشم

و سراپایت را غـــرق بــوســـه کنــــم

همین قدر ممکن… !




اینکه دوستم داشته باشی مثل این است که

عابری در پیاده رو ناگهان در آغوشم بگیرد

همین قدر بعید…همین قدر ممکن… !

زنده بمانم




این چیست که چون دلهره افتاده به جانم

حال همه خوب است ، من اما نگرانم

ای عشق ! مرا بیشتر از پیش بمیران

آنقدر که تا دیدن او زنده بمانم

خر خودتی...




گفتی : تو دلم اول و آخر خودتی

از هر چه دارم بهتر خودتی

خندیدم و زیر لب مکرر گفتم :

شاهزاده قصه های من “خر خودتی” !

صدا کردن نام تو




در صدا کردن نام تو، یککجایى پنهان است
یککاش مى بودى
یک کاش باشى

دلم را بشکاف




این قدر خیـــال هـــــای بیهــوده نبـاف
 ماییم و ،دو خط رباعی و، یک دل صاف
در آینه ی دلم به جز عکس تو نیست
 شک داری اگـــــر بیــا دلم را بشکاف . .
.

سیگار

تمام سیگاری ها می دانند که سیگار کُشنده است!
اما باز هم بی پروا ، سیگار می کِشند...
آنها با زبانِ بی زبانی به اطرافیانِ خود می گویند:

ما به کسی که به ما اندکی آرامش دهد

حتی " جانمان " را نیز می دهیم!
http://up.arol.ir/up/2rdoone/Pictures/10300271_10152162504243344_7206756656969153451_n.jpg